Kampanie w wyszukiwarkach internetowych (SEM)
Wyszukiwarki internetowe stanowią obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi w promocji firm. To właśnie pozycja strony internetowej
w ich wynikach wyszukiwania wpływa na to, ilu potencjalnych
klientów odwiedzi daną stronę i w następstwie wykona pożądaną przez właściciela strony akcję.
Skutecznie przygotowana i przeprowadzona kampania SEM wymaga profesjonalnej obsługi, odpowiednio dobranych słów kluczowych, prowadzenia zaawansowanych działań SEO, stałego monitowania, optymalizacji oraz wyciągania wniosków. Umiejętne przeprowadzenie
tego procesu przynosi korzyści, które łatwo przekładają się
na ekonomiczny sukces firmy.
Naszym Klientom na rynku polskim proponujemy kompleksowe pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, z uwagi na jej udział w rynku wyszukiwarek wynoszący ok. 95%.
Czym jest kompleksowe pozycjonowanie?
Według naszych badań i testów jest to najskuteczniejsza forma reklamy, łącząca najlepsze cechy pozycjonowania oraz Google AdWords. Gwarantuje wyświetlanie informacji o firmie przez cały okres trwania umowy i tym samym bycia widocznym dla potencjalnych Klientów. Łączy w sobie najlepsze rozwiązania dostępne w e-marketingu.
Jak działa kompleksowe pozycjonowanie?
Kompleksowe pozycjonowanie zaczyna działać do 48h
od uruchomienia kampanii.
Jakie korzyści przynosi kompleksowe pozycjonowanie?
Szybkie pozyskiwanie Klientów.
Skuteczną reklamę w 48h.
Oszczędność pieniędzy i czasu.
Elastyczną formę reklamy w Google©
Stały kontakt z koordynatorem projektu.
Czym są linki sponsorowane?
To elastyczna usługa reklamowa, która od razu po uruchomieniu kampanii przynosi efekty i którą da się dostosować do potrzeb każdej firmy- od tych najmniejszych do tych największych. Kampanie Google AdWords możemy prowadzić na całym świecie. Jest to forma reklamy, która przy odpowiednim zarządzaniu oraz budżecie lokuje daną stronę na samym szczycie
listy wyników wyszukiwania.
Usługa jest płacona metodą Pay Per Click – co oznacza, że opłata pobierana jest za każde kliknięcie potencjalnego Klienta w odnośnik przekierowujący na promowaną stronę. Dzięki temu nie płacimy za wyświetlanie reklamy, ale za wejście w witrynę. Jest to obecnie jedna z najbardziej skutecznych metod dotarcia do Klientów.
Jakie korzyści przynoszą linki sponsorowane?
Zwiększają widoczność firmy w internecie.
Pozwalają na użycie nieograniczonej liczby słów kluczowych.
Gwarantują wyświetlanie informacji o naszej firmie na pierwszej stronie wyszukiwarki (przy odpowiednim budżecie).
Opłaty pobierane są wyłącznie za świadome wejście Klienta na stronę.
W porównaniu z innymi formami reklamy, charakteryzują się niskim kosztem dotarcia do Klienta.
Wyświetlana reklama utrzymuje się na wybranym obszarze i wybranych godzinach.
kampanie w wyszukiwarkach internetowych
Sprawdź interesujący Cię pakiet
wybierając jedną z naszych ofert!
Zaufali i współpracują z nami: